maanantai 1. joulukuuta 2014

Joulukalenterimme

Piti ihan ruveta laskemaan kalenteritamme ja päätin siinä samalla kuvata ja esitellä ne myös teille :)

Aamulehden joulukalenterix2
Nämä ovat minun, pidän tällaisista kalenterista, joissa on arvonta mukana .

Veikkauksen joulukalenterix2 
Nämä ovat minun ja miehen (oikeestaan vain miehen, joka sai molemmat syntymäpäivälahjaksi, mutta antaa jalomielisesti minun raaputtaa toisen :D)

Suklaakalenterix3 
Miehen ja lasten

Partiolaisten adventtikalenteri
Tätä aukoo esikoinen

Aku Ankan joulukanlenteri
Poika on todellinen Akkari-fani ja tämä on hänen ikiomansa


Tänään töissä kävi kaivattu vieras mukanaan perinteinen Leijonien joulukalenteri, jonka myyntituotot menevät paikallisen nuorisourheilun tukemiseen.
Tämä on työhuoneessani ja tässäkin kalenterissa on arvonta mukana. Joka vuosi joku töistämme on voittanut joulukinkun, saapa nähdä jatkuuko sama tuuri tänäkin vuonna :)

Piparkakkujoulukalenterix2 

Taskujoulukalenteri, johon tonttu tuo yön aikana jonkun yllätyksen

Elikkäs mitä siitä nyt tuleekaan yhteensä...
13 kpl
Aika hyvin nelihenkiselle perheelle vai mitä :D

P.S. Poika juuri huuteli huoneestaan: "Äiti, me saatiin koulussa tällaiset Ilveksen suklaakalenterit"

I rest my case

10 kommenttia:

  1. Mulla on ainoastaan jo pelkästään itselläni kymmenen joulukalenteria. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinua mietinkin, kun tätä kirjoitin :)
      Joulukalenterit vaan on niin ♥

      Poista
    2. Näköjään olen jo aiemmin maininnut asiasta. :) Täältä voit käydä lukemassa esittelyn niistä jos haluat http://minttu-mietteet.blogspot.fi/2014/11/lisaa-joulukalentereita.html
      Tuosta listasta puuttuu Aku Ankan kalenteri joka tuli viimoisena. Partiolaisten kalenteri löytyy minultakin. :)
      Hauskaa, että olen jäänyt kalentereista mieleen.

      Poista
    3. Olet niin mukavan aktiivinen kommentoija, että kyllä olet jäänyt mieleen, vaikka minä olenkin harmittavan huono vastailemaan kommentteihin :)

      Poista
  2. Eli tulossa vielä 2xhippo-joulukalenteri ja kun pojan kummitäti kuulee ilveskalenterista, niin kohta meillä on myös tapparan kalenteri. Lopputulema heiluu 17 kpl paikkeilla :D

    VastaaPoista
  3. Paljon kivoja kalentereita,meillä on vaan partiolaisten joulukalenteri,sieltä se 1 luukku avettiin,ja oravahan siellä oli.Fb on myös monenlaisia,arvonnat on kyllä mukavia :)

    VastaaPoista
  4. No sieltäpä löytyy kalentereita ;) Minulla tuo joulukalenterin osto jäi viimetinkaan, siksi meiltä löytyy vain yksi... Itseasiassa tuollainen samanlainen suklaakalenteri mikä tuossa kuvassa näkyy. Tuo partiolaisten joulukalenteri on tänä vuonna todella ihana <3

    VastaaPoista
  5. Mä en edes uskaltanut laskea yhteen meidän kalenterimäärää... ;) Mutta ihan riittävästi niitäkin on!! Nuorimmainen keräsi aikamoisen kasan niitä itselleen... Mutta toisaalta, joulu on kerran vuodessa vaan, niin kyllä siitä pitää nauttia. <3

    VastaaPoista
  6. Mulla on ollut pari Veikkauksen joulukalenteriarpaa, oon ne tosin kummatkin rapsuttanut. Kummastakin tuli 5e tai no eipä sitä voitoksi voi sanoa, kun arvat on sen 10e kappale eli 10e häviötä :D.

    VastaaPoista