torstai 27. lokakuuta 2011

Muumitalon asukkaat seuraksesi kohta saat....

Siippa se jaksaa aina pyöritellä silmiään mun muumimuki-innostukselle.
Aikansa se puhisee, mutta lopun viimein hyväksyy aina kaapin uuden asukkaan :)

Meillä on pojan mukit


Minun mukit


Ja tytön muki(t)
Tämä ainokainen on hänen ristiäislahjansa ♥


Joka joulu pukki on tuonut pojalle mukin tai kaksi ja joskus myös synttärilahjaksi.
Pojalle on siis kertynyt neljän vuoden aikana jo 14 mukia :D

Suosikkeja ovat Mymmeli ja Nipsu.


Minä taas tykkään omien Pikky Myiden ohella möröstä ja 2008 talvimukista (ylin alemmassa kuvassa). Noita 2007 vuoden kesämukeja tulikin vallan kaksi. Poika kun syntyi 2007 heinäkuussa.



Kaikki nämä ovat joka päiväisessä käytössä. Myös lapset saavat tietenkin omia mukejaan käyttää vaikka olenkin saanut kauhisteluja varsinkin sesonkimukien kohdalla :D
Vaikka tuota vihreetä Myytä käytän aika harvakseltaa, koska pelkään rikkovani sen :D Olen saanut sen läksiäislahjaksi ja samaisessa työpaikassa hajoitin jo yhden Myyn :(
Nyt kun niitä on taas myynnissä, harkitsin josko ostaisi käyttömukiksi toisen vihreän Myyn :D

Eiköhän joulupukki muista meitä muumimukeilla myös tänä jouluna. Saa tyttökin kartutettua mukikokoelmaansa ensimmäisenä joulunaan.
Ainakin tämä 2011 talvimuumimuki on hänelle saatava muistoksi syntymävuodestaan.


-Tea

3 kommenttia:

  1. Ihana blogi sulla!! :)

    Ja upee Muumi-muki kokoelma!! Meillä kaksi vanhinta toivoo Mörkö-mukia ja Haisuli-mukia, kun niitä ei meillä vielä ole... Mietin tuossa, että ehkä sitä täytyy tasapuolisuuden nimissä ostaa myös kahdelle nuorimmallekin mukit! ;) Näitähän ei voi koskaan olla liikaa...

    VastaaPoista
  2. Kiitos :)

    Tottakai kaikille mukit, näitä ei todellakaan voi olla liikaa :D

    VastaaPoista
  3. Uusi lukija ilmottautuu - ihana blogi :)

    Ja ihania Muumi-mukeja, mä olen myös aivan ihastunut niihin ja aina jos milläkin (teko)syyllä niitä ostelen ;)

    VastaaPoista