perjantai 4. marraskuuta 2011

Kukka tuo joulun...

Eiköhän tuokin mainoslause kuulla tänäkin vuonna.
Ja tottahan se on.

Minulle joulukukat ovat todella tärkeitä

En osaa kuvitella joulua ilman amarylliksia ja hyasintteja.




Joulutähtikin on ollut joka vuosi, mutta se ei ole niin tärkeä tunnelmanluoja kuin nuo kaksi.


Tänä vuonna ajattelinkin jättää joulutähden hankkimatta. Luulen, että kuusen vahtimisessa on tarpeeksi puuhaa tuon touhukaksikon kanssa. Minimoidaan riskit, en halua löytää tyttöä mutustamassa myrkyllistä joulutähteä...

Joulutähden tilalle olen suunnitellut hankkivani eteisen pikkupöydälle sypressin. Sellaista meillä ei ole vielä ollutkaan.



Ostan yleensä pelkät kukat, enkä asetelmia. Tuntuu turhalta maksaa "turhasta". Minulla on punaiset jouluruukut ja teen niihin asetelmia. Laitan niihin koristeniiniä ja pieniä joulukoristeitä.

Yleensä kuvailen rakkaita kukkiani kukkaloistossaan muistikortin täyteen. Mutta viime vuonna (itseasiassa tänä vuonna 3.1.) olin synnyttämässä pientä tylleröistä, niin kuvat jäivät. Tämä ainoa kuva on aatolta (rajattu joulupukki ja poika pois :D) ja pienet nuppuset vasta kukissa. Minun kukkani ovat siis parhaimmillaan vasta vuoden vaihteessa :D


Tuosta kuvasta tulikin mieleen, että täytyy täydentää punaista ruukkukokoelmaani :D


-Tea

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti