tiistai 8. marraskuuta 2011

Tunnustus

Tunnustuksen saajan pitää tehdä seuraavaa:

1. Kiittää tunnustuksen antajaa.
2. Antaa tunnustus kahdeksalle blokkaajalle.
3. Ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta.
4. Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään.

Ensimmäisenä kiitokseni tästä ihan ensimmäisestä tunnustuksestani Keltaisen talon joulunodotusta blogiin :)


Tämä tunnustus on tainnut kiertää jo kaikki lukemani joulublogit, mutta tästä huolimatta tahdon tämän tunnustuksen jakaa seuraaviin blogeihin:












Sitten 8 asiaa minusta

1. Joulu on aina ollut kaikkein rakkain juhla minulle, lapsena oli usein jouluna kipeä, varmaan vain ihan jännityksestä :D

2. Lapsena tykkäsin, kun oli paljon porukkaa aattona, nykyään rakastan aattoa ihan vain oman perheen kesken

3. Olen kaikista viettämistäni jouluista yhtä ainoaa vuotta lukuunottamatta viettänyt joulupäivän mummulassani

4. Olen kahden lapsen kotiäiti. Poika on 4 v 4 kk ja tyttö 10 kk

5. Rakastan leipomista ja leipoisin paljon enemmän, jos niitä joku söisi

6. Olen salmiakki-addikti

7. Tarvitsen todella paljon unta ja olen todella huono aamuihminen, mieheni lataa minulle illalla aina kahvinkeittimen valmiiksi aamua varten ♥

8. Haaveilen, että voisin olla kotona vielä ensi vuoden ja palata vasta sitten työelämään

-Tea

3 kommenttia: